zaterdag 29 augustus 2009


Vandaag, zaterdag 29 augustus 2009, wordt het menens met onze voorbereidingen voor de reis. De vluchten zijn geboekt, de meeste afspraken bevestigd, en in de gang staat alles klaar voor de logeerpartij van onze Witte Woef Pasco, die voor twee maandjes “uit logeren” gaat bij Martin en Els in Brielle en straks wordt opgehaald. Nu het zover is, heb ik het er moeilijk mee. Ook Pasco zelf voelt het naderend afscheid en kijkt verdrietig.
Dit weekend zal ik ons reisschema op de blog zetten. Kan ik in alle rust ook een beetje "experimenteren" met de blog. Want dit is voor mij de eerste keer dat ik ermee werk .....
Tjau voor nu, Patty++

2 opmerkingen:

  1. Hallo Ben en Patty,

    vandaag 6 september zijn jullie al weer 4 dagen onderweg. Natuurlijk zullen wij jullie volgen daar in dat grote Braziliƫ. Wij hopen dat jullie na de enorme voorbereiding daar veel warmte mogen ondervinden en vele vrienden mogen ontmoeten.

    Goede reis en een abraƧo van Dirk en Olga Ursem

    BeantwoordenVerwijderen